Зворотний дзвінок

Доставка / Оплата / Повернення

Доставка здійснюється в будь-яке місто Польщі та України транспортними компаніями Нова Пошта або Meest Express за тарифами перевізника . Можлива доставка на склад перевізника або адресна доставка одержувачу. Також можлива доставка до країн СНД та Європи. Доставку оплачує отримувач. Залежно від суми замовлення можлива безкоштовна доставка. Наша компанія перед відправкою перевіряє та страхує всі вантажі на повну вартість.


 

ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ:

Доставка оплачується за рахунок покупця за тарифами обраної служби доставки .

Мінімальна сума замовлення для оформлення доставки - 600грн (94 злотих, 30 $).

 

Базова вартість доставки товару залежить від багатьох факторів, таких як кількість упаковок, їх габарити та вага. Товари в невеликих упаковках, наприклад, світильники, текстиль та декор, відправляються кур'єром від 300 грн (47 злотих, 10 $) . Невеликі меблі, такі як стільці, столи, полиці або тумби під телевізор, ми відправляємо кур'єром за ціною від 900 грн (142 злотих, 30 $) . Більші меблі, наприклад, крісла, комоди, відправляються експедиторською компанією або палетами від 1800грн (284 злотих, 60$) .


ТЕРМІН ДОСТАВКИ

Якщо товару немає - термін поставки складає 35-45 робочих днів, з моменту оплати в залежності від сезону.

Звертаємо Вашу увагу, що на даний момент у зв'язку з військовими діями термін поставки може бути скоригований у велику сторону!

Будь ласка, уточнюйте конкретний термін постачання наших менеджерів!

Звертаємо Вашу увагу, що напередодні свят можуть виникати затримки щодо постачання замовлень у зв'язку із завантаженістю транспортних компаній!


Що робити, якщо товар пошкоджено?

ОБОВ'ЯЗКОВО перевіряєте цілісність товару при отриманні . Якщо посилка із замовленим товаром має видимі пошкодження, підготуйте разом із перевізником акт про пошкодження для з'ясування причини дефекту. Це доказ, який уможливлює пошкодження під час транспортування. Якщо відправлення було прийнято без перевірки, а механічні пошкодження були виявлені вдома, компанія не може гарантувати повернення чи обмін!

 

Коректно опишіть у протоколі стан упаковки та вкажіть всю інформацію, яка допоможе виключити вашу участь у дефекті. Правильне складання вищезгаданого акта значно прискорить визначення моменту заподіяння шкоди.

 

 

Ви маєте право відмовитися прийняти пошкоджений вантаж. У цьому випадку, будь ласка, повідомте нам негайно. Пам'ятайте, що відсутність акта про пошкодження при транспортуванні або неправильне оформлення документа (різні дати, відсутність інформації про стан посилки) може затягнути розгляд та викликати ризик придбання пошкодженого товару та придбання товару у стані, в який він був отриманий, без можливості подати скаргу.


Зв'яжіться з менеджером нашого магазину за телефоном :

+380975041139

(Viber, Telegram).

 

Повернення та обмін світильників належної якості:

 

1) Товар придбаний iз наявностi належної якості та відповідний замовленню покупець самостійно повертає на адресу складу відправника. Попередньо зв'язавшись з нами.

2) Повернення можна здійснити протягом 7 днів.

3) Світильники, які були встановлені не підлягають поверненню

4) Товар, пошкоджений покупцем, не підлягає поверненню

5) За втрачену упаковку Товар не підлягає поверненню

6) Товари належної якості, які було поставлено покупцю на замовлення - поверненню не підлягають.

 

 


ОПЛАТА:

За замовними позиціями, як правило, ми працюємо за системою попереднього замовлення - це означає, що для кожного клієнта ми підбираємо світильник або люстру за індивідуально заданими параметрами: колір, розмір, кількість джерел світла і т.д.

У зв'язку з цим єдиною можливою схемою замовлення є система передоплати, яка є гарантією серйозності намірів замовника, щоб уникнути невмотивованої відмови від продукції або просто зникнення замовника (так-так, таке бувало!)

УВАГА! Замовні позиції обміну та поверненню не підлягають.

Виняток становить товар, який не відповідає опису, або заводський брак. У такому разі ми замінюємо пошкоджений елемент або товар повністю протягом 30 робочих днів.

Кольори на моніторі можуть відрізнятись від реальних кольорів! Колір товару може відрізнятися за тоном в залежності від налаштувань монітора! Ми зробили все можливе, щоб кольори наших продуктів на екрані комп'ютера або мобільного пристрою відповідали дійсності. Однак кольори на екрані можуть змінюватись залежно від налаштувань колірного профілю та роздільної здатності монітора.



Якщо ваша мета отримати світильник, що відповідає вашому уявленню про те, як виглядатиме інтер'єр в цілому, і якщо ваша мета це дизайнерський інтер'єр, продуманий до дрібниць, то термін очікування світильника, що сподобався, в 30 днів не здасться таким довгим! Чи готові ви почекати всього місяць, щоб отримати світильник який радуватиме щодня протягом кількох років, чи краще підете на компроміс із собою і оберете той, який просто можна отримати швидше?






Наша мета - надати вам максимально великий та різноманітний асортимент світильників у різних модифікаціях, щоб ви отримали те, що подобається та підходить під задум дизайнера та обраний стиль інтер'єру. Наш задоволений клієнт — це той, хто отримує те, що хоче, а не вибирає із найближчих (а, по суті, дуже далеких) альтернатив на нашому ринку! І він готовий почекати, щоби це отримати.