Ознайомившись із завданнями проекту реновації будівлі 80-х в Сінчжу, північно-західний Тайвань, дизайнери студії Han-Yue Interior Design одразу уявили добре освітлені та елегантні приміщення. Переробка історичної будівлі планувалася під фотостудію Bon Appetit Photography Studio , тому важливо було зробити кімнати максимально світлими.
Щоб збільшити кількість природного світла, що потрапляє у внутрішній простір, більшість фасаду першого поверху було реконструйовано у скляні блоки, які наповнили інтер'єр відчуттям невагомості.
Для створення напівпрозорих перегородок також використали товсте матове скло, яке дозволяє денному світлу проникати глибоко всередину, але не порушує приватність.
Крім того, дизайнери зберегли вікна у дерев'яних рамах у різних залах студії — вони пропускають світло всередину, водночас забезпечуючи вентиляцію.
Наскрізна перегородка із візерунчастих цегляних блоків між передпокою та робочою зоною також сприяє поширенню денного світла.
Декоративна перегородка перегукується з геометричною композицією скляної стінки та орнаментом чорно-білої мармурової підлоги, що залишилася від попереднього дизайну. Дерев'яні вхідні двері залишили у первісному вигляді.
Ретро-елементи часів японської колоніальної епохи химерно доповнюються вицвілими стінами, терраццо та старовинними меблями, але інтер'єри не виглядають застарілими завдяки точному підходу до деталей, навіяному мінімалізмом. Сміливі маневри, такі як фарбування частини стелі у темно-зелений колір та вигнуті поверхні, ще більше наповнюють простір сучасною естетикою.
Зовні біля входу вбудували лаву, яка служить своєрідною ланкою між минулим і сьогоденням, а також між інтер'єром та вулицею.
Фотографії — Yi-Hsien Lee Photography